דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השיווק החדש 

מאת    [ 01/07/2007 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 3259 פעמים ]

בס"ד 01/07/2007

השיווק החדש.
מאת: בר דניאל. לתגובות ושאלות עצה: db09@walla.com

השיווק ובהתאמה לכך, המכירות החלו בשנה האחרונה ויחלו יותר בשנים הקרובות להיות תלויים במשתנה אחד ועיקרי: האינטרנט.
האינטרנט הוא בעצם, תחום חדש בשיווק, שיווק ברשת! תחום שבשנים האחרונות צובר תאוצה מדהימה ותופס חלק ניכר יותר מתוך תקציב הפרסום.
כל עסק/ עוסק מורשה, כל שירות שניתן, כל מוצר שנמכר חייב להופיע ולהימצא מיקום טוב ברשת האינטרנט. חברה גדולה שכבר היום כמעט ולא רלוונטית אמרה פעם: "מי שלא שם לא קיים". האימרה פשוט הקדימה את זמנה. רשת האינטרנט מכילה היום כמעט, את כל נותני השירותים בענפים ומסוגים שונים ובאמת מי שלא שם כבר לא קיים...
זה התחיל בפרסום קטן (באנר), בבניית אתר/ מיני אתר והמשיך בקידומים במנועי החיפוש המובילים ("גוגל", "גוגל" ושוב פעם "גוגל"). והלהיט החדש היום, הוא תשלום לפי הקלקה מה שמכונה, קידום אורגני. כלומר, התשלום הוא ל"גוגל" פר כניסה לאתר. שירות אחר, הוא תשלום פר כניסה דרך אתרים אחרים שקרובים בנושא לאתר שלך.
הקידום הכדאי הוא דווקא, קידום מקצועי בתשלום כדי להיות בין הראשונים בחיפוש ב"גוגל" כלומר, קידום ללא תשלום (ל"גוגל") אך, עם תשלום (למקדם).
רשת האינטרנט מהווה בעצם, היום מערכת מידע ענקית כמעט, ללא גבולות שמכילה את כל נותני השירותים. עו"ד, רופאים פרטיים, ספרים, גני אירועים, דפוס, ואפילו אינסטלטורים וזגגים חייבים היום להופיע ברשת. פשוט, אין ברירה! כולם בפנים גם את/ה חייב/ת!!!
הנה כמה עצות לנותן השירות המתחיל לגעת ברשת:
1. פרסם באתר אינטרנט ייחודי למקצוע שאתה עוסק בו. היום יש אתר שמרכז את כל המוסכים, אתר לרואי חשבון, אתר לחקלאים, אתרים לגני אירועים ועוד...
פרסום באתר "כל-בו" פשוט מיותר ולא ייתן לעסק שלך שום פידבק.
2. פרסם באתר שייפנה לקהל היעד. דוגמאות: באתר לילדים ניתן לפרסם את ה"סופרלנד". באתר לציבור הדתי, לא כדאי לפרסם קלאבים בחו"ל או מזון לא כשר.
3. פעל לקידום האתר שלך ברשת. אם עפ"י הקלקה ב"גוגל" או ע"י מקדם אתרים מקצועי ו/או ע"י באנרים באתרים אחרים. אתר יפה ומושך ללא מבקרים לא מועיל.
4. פעל לשיתוף פעולה עם אתרים נוספים. למשל: אתר של צלמים יוכל להכניס קישור לאתר של גן אירועים ולהיפך. כדאי לשני הצדדים.
5. תמיד תהיה עם "אצבע על הדופק". בדוק מה המתחרה עשה עם איזה אתר הוא עובד? האם נפתח אתר חדש?
6. בדוק תמיד מה אפקטיבי. האם הלקוחות הגיעו דרך אתר זה או אחר? האם בכלל הגיעו מפרסום חוצות? בדוק כל לקוח שנכנס כך, תגלה את ערוצי הפרסום הרלוונטיים לעסק שלך.
8. נצל את יתרונות האינטרנט: אם אתה משווק מוצר חדש, כתבת תדמית באינטרנט יכולה להועיל. שלח כתבה מוכנה או דאג שיעשו כתבה על העסק. רוב האתרים ישמחו לתוכן נוסף באתר.
מה גם, שניתן להציג את המוצר או השירות בצילומי ווידאו/ קליפים שונים בכמה אתרים מה שאינו אפשרי במדיה הכתובה.
9. הענף תחרותי מאוד! בידקו הצעות לפני סגירה.

אאחל בהצלחה לכולם!


דניאל בר, מנהל שיווק ומכירות בגן סיטי אירועים רחובות, בעבר, מנהל תפעול אירועים ואח"כ מנהל שיווק ומכירות ב"ויטראז' מרכז אירועים" בנס ציונה, מנהל מכירות אזורי ב"מירס" ומנהל תפעול אירועים ב"גן הפקאן".
כיום, מתעסק בנוסף בייעוץ, הדרכה ואימון בנושאי השיווק המכירות והשירות לגני אירועים, מסעדות ובתי-מלון כפרילנסר. ומפיק שבתות אירוח לשמחות ועיון והרצאות.
עיתונאי חובב: כותב באופן קבוע ב"הד-העיר" מקומון דתי באזור השפלה, ובנוסף, באתר של "האיחוד הלאומי" ובNFC.
נשוי+1.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב